SÁlovÉ lekce

Bodyform

Bodyform je velice efektivní cvičení, zaměřené na formování celého těla především problémových partií.Cvičení je vhodné pro všechny věkové skupiny i pro naprosté začátečníky.

HIIT

HIIT – high intensity interval training, tedy vysoce intenzivní intervalový trénink, který je stavěn na střídání maximální a nízké intenzity. což pro tělo představujte daleko větší zátěž. Je skvělý pro redukci váhy bez úbytku svalové hmoty, podporuje kardiovaskulární systém

Indoor cycling

Indoor cycling je skupinovým cvičením , kdy za motivační hudby jedete na stacionárním kole. Hodina je vedena zkušeným trenérem, který kombinuje cviky na posílení kardiorespirační soustavy s posilováním .Cvičení simuluje jízdu na skutečném kole, proto cviky mají různou intenzitu .Indoor cycling je vhodný na rozvoj vytrvalosti, rychlosti, síly, zlepšení fyzické kondice a v neposlední řadě k redukci tělesné hmotnosti. Cvičení je pohybově nenáročné. Nezatěžuje klouby.

Pilates

Pilates je cvičení zameřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna.Jedná se o účinnou, bezpečnou a velmi vhodnou cvičební metodu pro udržování fyzické kondice v kterémkoliv věku.Pomáhá odstraňovat pohybové problémy a zvětšovat ohebnost svalů a kloubů. Doporučuje se také jako návazné cvičení po rehabilitaci, po úrazech nebo chronických bolestech zad.